Vinterjacka från Röhnisch!



Är med och tävlar om en vinterjacka från Röhnisch hos ettdussinpannor.blogspot.com. Var med och tävla här du också! :)

Headzone.se


Är med och tävlar hos Headzonebloggen.se om en goodiebag från Headzone.se. Var med du också! :)

Dependnagellack


Är med och tävlar om 12 Dependnagellack hos Amanda. Tävla här du också!

Jag vill vinna för att jag älskar nagellack och att måla naglarna!

Mössa


Jag tävlar om en pälsmössa från Manky.se Tävlingen finns här: Magdalena Divina blogg


Goodiebag


Är med och tävlar om en goodiebag hos Therese. Var med du också! :)

Goodiebag



Är med och tävlar om en goodiebag hos Vitt eller svart. Var med du också!

Smink-kit



Jag tävlar om ett smink-kit hos getfitordietryin.blogg.se

Nivea Cremeburkar



Jag är med och tävlar hos Jenny!

Paket från Gunry



Jag tävlar hos Sanna om ett paket med produkter ifrån Gunry.se

Goodiebag



Jag tävlar hos Millah om en härlig goodiebag.

Välkommen till min nya blogg!