Vinn bikini från Victoria Secret!



Jag är med och tävlar om denna fina bikini från Victoria Secret hos HejsanAlex. Den är så snygg och jag skulle verkligen vilja vinna den. Jag trivs inte med att gå runt i bikini när det är människor runt mig, men det skulle kännas mycket bättre med denna bikini på!

Vinn gratis valfri produkt från Beely.se


Beely.se har en tävling här där man kan vinna valfri produkt från hemsidan. Jag skulle vilja vinna denna Nursing Cream för att den återfuktar och slätar ut torr hud. Min hud blir väldigt torr på vintern så denna skulle vara perfekt!

Valfria örhängen



Jag tävlar hos LifeofJohanna om valfritt örhänge!
Var med du också, tävla här

Presentkort hos LantligDekor.nu



Är med och tävlar om ett presentkort värt 300:- på LantligDekor.nu hos Millah. Var med du också! :)


Halsband



Är med och tävlar om detta halsband hos Millah. Var med du också!

Tårtspade


Är med och tävlar om en tårtspade här! Var med du också! :) Om jag vinner vill jag ha en svart.

The Vampire Diaries - Vreden och Återkomsten



Jag är med och tävlar om The Vampire Diaries - Vreden och Återkomsten här. Var med du också! :)

Makeup-palette


Är med och tävlar om en makeup-palette hos Mitt liv i Amsterdam. Var med ni också! :)

Tävling Suit of Sweden


Jag är med och tävlar om en valfri Suit of Sweden hos Vyssanlull, tävla du med! Klicka här!

Vinn Sanning & Konsekvens-spel!


Jag är med och tävlar om ett Sanning & Konsekvens spel från partyprylar.com hos Sanna. Var med du också! :)

Lucka 20



Jag tävlar i Mamma Maddes julkalender om ett presentkort värt 300kr från Nagelgiganten.
Tävla HÄR du med.

Lucka 21


Är med och tävlar om ett kit smyckestillbehör i Lucka 21 hos Nina. Var med du också! :)

Uffessakerochting.se


Jag tävlar hos Yarp om en valfri vara från Uffes saker och ting!
Var med du också,
tävla här!

Vinn bio-Oil!


Är med och tävlar om en av 5 flaskor Bio-Oil hos Vittellersvart. Var med du också! :)

Kalender



Är med och tävlar om denna kalender hos Boklusens Bokblogg. Var med du också! :)

Spa-produkter


Jag är med och tävlar hos Emely om spaprodukter från Hemtrevnad.nu. Var med du också! :)

Valfritt par skor


Är med och tävlar om dessa skor från Skonamig.se hos Tinkerbella. Var med du också! :)

Lucka nr 17


Är med och tävlar hos Rebecka om dessa örhängen! Var med och tävla här du med! :)

Smyckesboxen


Är med och tävlar om ett presentkort från smyckesboxen hos Bellzors. Var med du också! :)

Lack från Kicks


Är med och tävlar om Kicks- nagellack hos Amanda. Var med du också! :)

Jag vill vinna för att jag älskar att måla mina naglar! Har inte provat något lack från Kicks heller, så det skulle vara kul att vinna!

Jultävling 2


Nagelbloggen har en tävling om det på bilden. Var med här ni också! :)

Jultävling


Är med och tävlar om smink från MAC hos Hiilen. Var med du också! :)

Tävling örhängen


Är med och tävlar om dessa örhängen från Cilya.se hos Millah. Var med här du också! :)

Vinn lyxig presentförpackning!



Jag är med och tävlar hos MrsLindaOlsson om en lyxig presentförpackning
med parfym,
sponsrad av KidzShoppen.
Tävla HÄR du också!

Vinn hemligt smycke från alexinn.se



Är med och tävlar hos Piffochpuff om ett hemligt smycke från alexinn.se. Var med du också!

Vinn Weleda skin food


Jag tävlar hos Hanna. Delta du med, ingen egen blogg krävs

Valfritt armband


Är med och tävlar hos Millah om valfritt armband från Sustra.se. Var med du också!

Vinn ett kit från Nivea Visage Aqua Sensation


Är med och tävlar hos Lindshe om ett kit från Nivea. Var med här du också! :)

Goodiebag


Är med och tävlar om denna goodiebag hos En Bitter Blondin. Var med här du också! :)

Vinn vackert armband!



Är med och tävlar om detta armband hos Sara! Tävla här du med!

Vinn din favoritsäck!

Är med i denna tävling hos hotgossips. Jag vill vinna säck nummer 1! Var med du också! :)


Säck 1.

- 10 st nagelack från märket Depend i olika färger
- Ett presentkort på Kicks värt 1100 kr!
- Tandbleknings kit från Simple smile
- 3 st Victoria Secret Body Splash
- Ett par låga Converse i strl. 38

Säck 2.

- 5 biobiljetter till valfri film på valfri SF biograf!
- Lancome Euphoria parfym
- Ett presentkort på MQ värt 900 kr!
- Ett par Hunters i strl 38
- Foundation, concealer samt puder från makeup store!


Halsband



Jag tävlar hos Millah om ett vackert halsband från Haze Design

Jultävling


Är med och tävlar om det på bilden hos Natalylopezz. Var med ni också! :)

Presentask med muggar



Jag e med i Tårtpalatsets lucka nr 6 som innehåller
söta muggar i fin present ask från
Linneas hem & kök
var ni med oxå

Två koppar från At Home With Marieke



Är med och tävlar hos Amandasjul om två koppar från At home with Marieke. Var med här du också! :)

Sil-pin Silikonkavel från Bagaren och Kocken



I dagens lucka har du chansen att vinna en Sil-Pin Silikonkavel från Bagaren och Kocken, i valfri färg, värde 499:-. Perfekt nu i juletider då det bakas mycket pepparkakor och lussekatter! Tävla här!

Becca Design



Jag är med i Tårtpalatsets 2a adventstävling där man kan vinna ett supersött halsband från Becca Design. Var med ni också! :)

MJ Smycken


Jag tävlar hos Virkaholic om ett smycke från MJ Smycken! Tävla här du också!