Brandsinfashion


Jag är med och tävlar om en valfri vara från brandsinfashion.se hos Hanna. Var med du också!

Earcuff


Jag är med och tävlar om en earcuff hos Cookiethecow, var med du också! :)

Caroline Winberg kit



Är med och tävlar hos Alicia om ett Caroline Winberg Kit, var med här du också! :)

Foundation från Smashit


Jag är med och tävlar hos Linn om en foundation från Smashit, var med du också! :)

Tävling - vågtång


Är med och tävlar om denna vågtång hos Decembermirakel, var med du också! :)

Klänning från Jones & Jones


Jag är med och tävlar om denna klänning hos Camilla, var med du också! :)

OPI Best of the Best


Jag tävlar hos Kashaya om OPI Best of the Best, tävla här du med!

Egendesignad earcuff!


Om jag skulle designa en egen earcuff så skulle den se ut såhär! Som en vanlig earcuff fast med två hjärtan hängandes. Det översta hjärtat ska vara lite mindre, men det får inte vara för stort mellanrum mellan dom. Earcuffen ska vara i silver :).

Sport-BH



Jag är med och tävlar om en sportbh hos Hälsosam, var med du också! :)

Guldhalsband


Jag är med och tävlar om detta halsband hos Camilla. Tävla du också!

Tävling hos nailsnstuff


Jag är med i en tävling hos Nailsnstuff där man kan vinna det på bilden! Var med här du också :)

Nyårstävling


Jag är med och tävlar om dessa tröjor hos Camilla, var med här du också! :)

Smink från Makeupstore


Jag är med och tävlar om smink från Makeupstore hos Fowies, var med du också!